היי, ביקשו ממני להגיש תביעת חוב עבור חברה שחייבת לי. האם החברה הולכת לפשיטת רגל או שזה לא מחייב? והאם גם במקרה כזה היא יכולה ללכת להבראה?
דלית שלום,
במידה ונדרשת להגיש תביעת חוב הרי שהחברה מצויה או בהקפאת הליכים או בפירוק, כך שההגשה נועד לצורך עיגון הזכויות והחוב כלפייך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במקרה והמוריש נפטר לפני מתן ההפטר (גם אם לא ניתן צו ירושה טרם ההפטר) הנאמן עשוי לדרוש לקבל את חלקו של החייב לטובת קופת הנשייה גם לאחר ההפטר. בכל מקרה מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני טרם ב...
המשך תשובה