שלום רב , לי ולבעלי חוב בהוצל"פ כבר 4 שנים. סכום החוב הוא 170,000 ש"ח . אני משלמת שוברים חודשים בשני תיקים. בעלי נמצא באיחוד תיקים וגם הוא משלם שוברים חודשיים. עיקר החוב הוא לבנק. מציינת שבעלי נכה, עם אובדן כושר עבודה של 100%. ואנו מעוטי יכולת לצורך העניין. אנו פחות רוצים להגיע להליך של פשיטת רגל ורוצים להתייעץ אם כדאי לנו לפנות לבנק ולנסות לסגור את החוב על מנת להתחיל חיים כלכליים חדשים. או שאולי כדאי יותר לפנות להליך מקוצר של פשיטת רגל? בעלי מקבל קצבה מביטוח לאומי. תודה.
תמי שלום
ככלל, הדבר הטוב ביותר הוא הגעה להסדר מוסכם ולא לרוץ להליכי חדלות פירעון.
הליך חדלות פירעון איננו "מקוצר". הוא כרוך בטירחה רבה ובהוצאות משפטיות, כמו גם בתשלומים חודשיים ובהגבלות כלכליות.
עם זאת, מקבלי קצבאות עשויים לקבל הפטר בתנאים נוחים יותר.
ולכן, חובה להתייעץ עם עו"ד הבקיא בתחום, כדי שיכוון אתכם למסלול הטוב יותר עבורכם.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בעיקרון, כספי פיצויי פיטורים שמקבל יחיד / משתחררים במהלך הליך חדל"פ מתווספים לסכום שבתוכנית הפירעון (קרי מלוא הסכום בתוכנית הפירעון ולהם מצורפים כספי פיציי פיטורין / קופות גמל וכיו"ב מומ...
המשך תשובה