שלום, אני חד הורית ואני כרגע בתהליך של פשיטת רגל, כבר קיבלתי כונס נכסים, משלמת ושולחת דוחות. השבוע נודע לי שהכונס נכסים עשה לי עיקול על דמי הפיצויים שלי מהעבודה. במקרה שאני יפוטר, האם כל כספי הפיצויים עוברים לכונס או אחוז מהם? אני עובדת כבר 4 שנים, תודה
אלינה שלום,
באופן כללי רכיב הפיצויים אצל מעסיק שכבר אין לגביו יחסי עובד מעביד שייכים לקופת הנושים, אולם קיימות נסיבות מסוימות בהן הפסיקה אפשרה לחייב/ת לקבל חלק מכספים אלו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה