הוכרזתי כפושט רגל לפני שנתיים או יותר. בתקופת הקורונה עברנו במשפחה משבר כלכלי מאוד קשה. כתוצאה מכך לא יכולתי לשלם התשלום החודשי בסך 2000 ₪. כל חודש. קיבלתי מייל מהנאמנה מטעם הכונס. שאני צריך לשלם 40 אלף ₪ עד היום ב 12 צהריים. אחרת היא תפעל לקבלת אישור מבית המשפט לממש בנכס. הנכס הוא דירה שלי שאני ושאר המשפחה גרים. איך אפשר לצאת מזה בלי לפגוע בנכס. וכמובן להגיע לפשרה מתאימה למצב שלי הכלכלי על מנת לשלם את החוב שלי.
שלום וברכה
מנצוני השאלה לא ברור האם אתה בתקופת פשיטת הרגל או כבר בתכנית פירעון.
אם הכנסתך נפגעה עקב הקורונה ולכן לא שילמת את התשלום החודשי, תוכל לפנות לבית המשפט ולבקש הפחתת התשלום החודשי, גם לגבי התקופה שחלפה.
כמו כן מומלץ לפתוח במו"מ עם הנאמנת להסרת המחדלים. ובכל מקרה - קבל ייעוץ מקצועי.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ראשית מוצע לשוחח עם הנאמן על מנת לקבל אישור עקרוני. לגופו של עניין, הנאמן ובית המשפט יבקשו ממך, בד"כ, להגיש בקשה בלוייו תצהיר. עוד תתבקש להעמיד שני ערבים שמרוויחים סכום סביר, להנחת דעתו של ה...
המשך תשובה