היי שלום, אני נמצאת בפשיטת רגל בתכנית פירעון ומבקשת לשאול 2 שאלות, ראשית האם הסכום ששילמנו בצו התשלומים נכנס לנו לתכנית הפירעון? שנית באתר של משרד המשפטים יש גישה לתיקים ואם לפי ת.ז אני מעלה את הפרטים שלי ועולה התיק האם היתרה לתשלום שמופיעה בתיק זוהי אכן היתרה הסופית לתשלום?
הדר שלום,
ככלל מקובל שתכנית הפירעון קובעת מה החייב יצטרך לשלם מעתה ואילך, קרי: מה ששולם עד כה בצו התשלומים אינו מתקזז עם הסכום לתשלום לפי תכנית הפירעון.
לא תמיד היתרה באתר משרד המשפטים מעודכנת, ולעיתים מתעדכנת באיחור. יש לפעול לפי מסגרת התשלומים שנקבעה בתכנית הפירעון, לשמור קבלות ולעשות מעקב מסודר שכל התשלומים שולמו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב צו שיקום כלכלי ניתן ע"י בית המשפט לאחר שמונחת בפניו הצעת הנאמן, עמדת היחיד (החייב) ועמדת הממונה. בדרך כלל יתקיים דיון בעניין הצו בפני בית המשפט שקבע את הצו לפתיחת הליכים. רצוי להגיע להסכמות...
המשך תשובה