היי, רציתי לדעת בבקשה במידה והגשתי מסמכים לפשיטת רגל (עוד לא קיבלתי צו כינוס ) ואני רוצה לבטל את הבקשה, איך אני עושה זאת??? צריכה לגשת לכונס נכסים או מספיק להתקשר/ פקס??? תודהההה
אלינה שלום,
מעת שהוגשה הבקשה למתן צו כינוס, וככל והנך מעוניינת למשוך ולבטל את הבקשה, ובמידה ונפתח תיק בבית משפט יש להגיש בקשה בעניין זה תוך העלאת הנימוקים הרלוונטיים לטעמים בגינם הנך מעוניינת לבטל את הבקשה שהוגשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה