אני החלפתי עבודה לפני שנה, כספי הפיצויים שמופרשים לי מהמעסיק הנוכחי מופרשים לאותה קרן פיצויי הפיטורים שנמצאים הכספים שהופרשו מהמעסיק הקודם, המנהל המיוחד דורש ממני את כספי הפיצויים שהופרשו מהמעסיק הקודם האם הכספים האלה הם מוגנים בגלל שהם באותה הקרן?
נועם שלום,
באופן עקרוני כאשר מופסקים יחסי עובד-מעביד, לנאמן יש אפשרות לקבל את כספים הפיצויים. מכל מקום, הדברים הם לשיקול דעת בית המשפט.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב יש להגיש בקשה לשינוי תוכנית הפירעון ולנמק את הסיבה לשינוי התוכנית וקיצור ההליך. מומלץ לפנות לייעוץ ולסייוע של עו"ד באופן פרטני בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה