שלום. רציתי לדעת האם בכל מצב קרן השתלמות תלך לכונס? במידה וקרן נפתחה כשנה וחצי אחרי שהוכרזתי כפושטת רגל והיום אני עדין בהליך האם בכל מקרה תלך לכונס?
חיה שלום,
הכלל הוא שקרן השתלמות הוא נכס שמוקנה לקופת הנושים.
במקרים חריגים במיוחד, ובנסיבות קיצוניות, אפשר להגיע להסכמות שקרן ההשתלמות, או לפחות חלקה, יוותר בידי היחיד.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה