שלום וברכה, אני בפשיטת רגל ונמצא בתוכנית פירעון, יש לי ילד שמקבל גמלת 100 אחוז נכות. עכשיו אני תובע ביטוח סיעודי עבורו וכנראה זה ייגמר בפשרה סביב מאה אלף שקל. מה דינם של כספים אלה? האם המנהל המיוחד יכול לקחת כספים אלו? החוב שנשאר הוא מאה אלף האם ניתן לכסות את החוב ולקבל הפטר עם הסכום הנ"ל. בברכה
אהרון שלום,
באופן כללי ומבלי להכיר את העניין הפרטני, על פניו נראה שמדובר בכספי נכות שמגיעים לילד, ולך אין שום זכאות לגביהן וממילא הכספים לא מוקנים לנאמן.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה