שלום, אני רוצה לקנות בית, בנסח טאבו יש הערה על מינוי מנהל מיוחד, והבעלים נמצא בתהליך פש"ר. האם הבעלים יכולים למכור את הבית ישירות או שחובה לבצא את התהליך דרך העו"ד שמונה?
נועה שלום,
הבעלים לא יכול למכור את הבית. נכסיו של פושט רגל מוקנים לנאמן.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה