שבוע שעבר הוכרזתי כפושט רגל .האם בית המשפט מעדכן את הנושים בנוגע לכך ?ואם לא אז איך ניתן לעדכן ?ועוד שאלה : איך עליי להתייחס למכתבים מהעיריה למשל בנוגע לחוב ישן (גם העירייה כלולה ברשימת הנושים ) ?תודה מראש
אין חובה לעדכן את הנושים בנוגעי להכרזה מה גם שהיית צריך להודיע להם על הדיון במעמד מסירת צו הכינוס והם למעשה זומנו לדיון בהכרזה.
לגבי העירייה עליך להודיע להם על הליך פשיטת הרגל, צו הכינוס והכרזת פשיטת הרגל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה