שלום יש לי שתי שאלות: שאלה ראשונה. אני קיבלתי שיק לעזרה מההורים האם אני יכול לעשות הפקדה לחשבון הבנק שלי? שאלה שניה. איך אני יכול לדעת מתי אני עושה תשלום אחרון שלי ומסיים את הפשיטה שלי האם אני צריך ליצור קשר כדי לבדוק? תודה מראש
בוריס שלום,
1 - כן
2. תבדוק מה תוכנית הפירעון שלך קבעה ותשווה למול התשלומים שכבר שילמת.
אתה יכול להיעזר באתר הממונה, בו רשומים הכספים שהפקדת לקופת הנשייה.
ראה בלינק הבא:
https://insolvency.justice.gov.il/poshtim/Main/Tikim/wfrmListTikim.aspx
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והחיוב הנטען בפנייתך מקורו בחיוב פלילי , הרי הוא נותר לאחר ההפטר / סיום הליך פש"ר / חדל"פ (בדרך כלל הרשויות מקפיאות את הליכי הגביה במהלך פשיטת רגל / חדלות פירעון) ושבות לפעול לגבייתו לא...
המשך תשובה