שלום, קיבלתי הפטר חלוט לאחרונה. קרתה תאונה בזמן ההליך ואני כרגע רוצה לתבוע ולקבל פיצויים. האם הכנר יכל לנגוע בכסף שאקבל בעקבות התאונה? תודה רבה
שלום רב,
לאור העובדה כי מועד עילת התביעה היה בזמן הפש"ר/חדל"פ - קיים סיכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה