שלום, אני נמצאת כרגע בשלב ביניים בהליך חדלות פירעון, באחד התיקים (של בנק), בעלי ערב בתיק לכן הוא נפתח לו גם תיק בהוצל"פ. מה קורה במצב כזה בסוף התהליך, התיק נמחק גם אצלו בהוצל"פ?
סיוון שלום,
התשובה שלילית. הנושה זכאי להמשיך לפעול לגביית החוב מהערב.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה