שלום, יש כנגדי תיק הוצאה לפועל. לאחר שקלול ההוצאות וההכנסות שלי הרשמת קבעה כי עלי לשלם סכום כסף כל חודש אשר יותיר לי בסופו של יום כ-4000 ש"ח לכל ההוצאות שלי. האם זה נחשב סביר? אני יודע שצריך להותיר לי סכום כסף לחיות בכבוד אבל אחרי הוצאות של שכירות יש לי אלף ש"ח לכל שאר ההוצאות. האם 1000 ש"ח זה מספיק כדי "לחיות בכבוד"?
יורם שלום,
שאלתך - האם 1,000 ש"ח זה מספיק כדי לחיות בכבוד - איננה משפטית.
ככל ואתה סבור שהרשם שגה בהחלטתו פתוחה בפניך הדלת לערער.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה