שלום רב, אני נמצא בחדלות פירעון, הילדה אמורה לקבל פיצוי כספי עבור תאונה, סכום הפיצוי עד 10 אלף, הכסף אמור לעבור אליי, האם יעקלו לי את הכסף? ואם כן, מה ניתן לעשות. אשמח לתשובה בהקדם זה ממש דחוף.
אבי שלום,
באופן עקרוני לא אמור להיות עיקול על החשבון שלך בזמן היותך בהליך, עם זאת מציע בכל מקרה לעשות זאת בתיאום מול הנאמן.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה