הבנתי שנאמן צריך להגיש דוח ממצאי בדיקה לאחר 9 חודשים מהמינוי שלו, אם הדיון שלי מתקיים כשנה ו-3 חודשים אחרי צו פתיחת הליכים, ואני כבר 11 חודשים מאז מינוי הנאמן ופתיחת ההליך, מתי אוכל לדעת מה הנאמן רשם בדוחות?
איציק שלום,
תוכל לעיין בו מתי שהדו"ח יוגש.
אתה רשאי לפנות לנאמן ולברר היכן הדברים עומדים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בעיקרון, כספי פיצויי פיטורים שמקבל יחד / משתחררים במהלך הליך חדל"פ מתווספים לסכום שבתוכנית הפירעון. מומלץ לפנות לנאמן ולנסות להגיע איתו להסכמות בברכה, רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה