שלום אם אני מקבלת משכורת בין 5,000 שקלים לבין 5,500 שקלים וההוצאות שלי בערך 6,000 שקלים, האם יש אפשרות שיבטלו לי את התהליך?
רחל שלום,
אין מספיק פרטים בשאלה בכדי להבין סיכויי ביטול הליך.
על פניו, הכנסה נמוכה, לכשעצמה, זה לא טעם מספיק בשביל ביטול הליך, בוודאי אם מדובר במקרה בו קיימת הצדקה להכנסה נמוכה.
אולם, ייתכן ובעניינך יעלו נושאים קשורים, לדוגמה קביעת פוטנציאל השתכרות גבוה וקביעת צו תשלומים בהתאם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה