שלום, יש לי תיק איחוד. יש חוק שאוסר העדפת נושים. השאלה היא אם אני פונה לכל בעלי החוב שלי בנפרד כדי להגיע להסדר האם זה מותר לפי חוק? אין לי עורך דין ורציתי לעשות את זה באופן פרטי. אני לא מתקשר לחלק אלא לכולם. תודה רבה
שלום,
ניתן לפנות לזוכים בניסיון להגיע עימם להסדרים פרטניים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה