שלום, יש לי תיק איחוד. יש חוק שאוסר העדפת נושים. השאלה היא אם אני פונה לכל בעלי החוב שלי בנפרד כדי להגיע להסדר האם זה מותר לפי חוק? אין לי עורך דין ורציתי לעשות את זה באופן פרטי. אני לא מתקשר לחלק אלא לכולם. תודה רבה
שלום,
ניתן לפנות לזוכים בניסיון להגיע עימם להסדרים פרטניים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה