היי אני ואישתי קיבלנו הפטר חלוט ולאחר חודשיים ו קיבלנו מכתב מהבנק שיש חוב 350 אלף מדוע?? אנחנו הבאנו לבנק שיש לנו הפטר חלוט ועדיין החוב לא נמחק והבנק הם חלק מהנושים
דוד שלום,
ככל שהחוב נוצר ערב הליכי חדלות הפירעון, על פניו אתם צודקים.
יש לבדוק מול הבנק.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה