האם אחרי שתביעת חוב הייתה בהליך חדל"פ, וההליך הסתיים, הבנק יכול לפתוח הליך בקשה לביצוע משכון/משכנתא בהוצל"פ?
דוד שלום,
חסרים הרבה פרטים עובדתיים בשביל להשיבך.
מציע שתפנה לייעוץ פרטני אצל עו"ד העוסק בתחום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה