שלום רב, אני נמצא בהליך פשיטת רגל ומצאתי עבודה . האם כדאי לספר למעסיק על מצבי? האם מצבי מרתיע מעסיקים עד כדי שהוא יבטל את קבלתי לעבודה ?אם אין לי חשבון בנק איך אוכל לקבל את שכרי? מודאג מאד. תודה, נועם
נועם שלום
ראשית ברכותי על מציאת העבודה. פושט רגל חייב לעבוד ולהשתכר בכדי לעמוד בתשלום החודשי ולמצות את כושר השתכרותו.
השאלה האם עליך לספר למעסיק על מצבך היא שאלה בדיני עבודה. לדעתי, העניין תלוי מאד ברמת האחריות והסמכות שיש בתפקידך החדש. ברור שאם תפקידך הוא מנהל כספים ואתה חותם על השיקים, שיש לכך רלוונטיות. לעומת זאת, אם אתה טכנאי, אין לפשיטת הרגל רלוונטיות.
לגבי חשבון הבנק - הגש לבית המשפט בקשה לניהול חשבון בנק ותקבל אישור. מדובר בבקשה סטנדרטית.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה