בעקבות עבודת מחקר עצמאית שעשיתי לגבי נכסים שהיו שייכים למי מבני משפחתי בתקופה שלפני קום המדינה, גיליתי שלושה מגרשים שמוחזקים על ידי האפוטרופוס הכללי, וברצוני לשחרר אותם. כיצד מגישים בקשה לשחרור הנכסים? מה צריך לכלול בבקשה? האם אני צריך ליווי של עורך דין? תודה רבה
שלום ותודה על הפניה.
מדובר בהליך המורכב ממספר שלבים והנימוקים משתנים מעניין לעניין, הנכס ישאר בניהול האפוטרופוס הכללי עד שישוחרר בהתאם להליכים הקבועים בחוק. רצוי להיות מלווה בעו"ד שמתמחה בתחום.
מציע שתתקשר לקבוע ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רצוי לחפש בשני האתרים של שני הגורמים. בחברה להשבה יש שמות רק של נספי שואה שהיה להם רכוש בארץ, באפטרופוס נכסים עזובים לאו דוקא של נספי שואה. החברה להשבה פורקה ומהווה כעת מעיין אגף במשרד האפוטרופו...
המשך תשובה