בעקבות עבודת מחקר עצמאית שעשיתי לגבי נכסים שהיו שייכים למי מבני משפחתי בתקופה שלפני קום המדינה, גיליתי שלושה מגרשים שמוחזקים על ידי האפוטרופוס הכללי, וברצוני לשחרר אותם. כיצד מגישים בקשה לשחרור הנכסים? מה צריך לכלול בבקשה? האם אני צריך ליווי של עורך דין? תודה רבה
שלום ותודה על הפניה.
מדובר בהליך המורכב ממספר שלבים והנימוקים משתנים מעניין לעניין, הנכס ישאר בניהול האפוטרופוס הכללי עד שישוחרר בהתאם להליכים הקבועים בחוק. רצוי להיות מלווה בעו"ד שמתמחה בתחום.
מציע שתתקשר לקבוע ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן לפנות להנהה הראשית בכל הבנקים ולברר או לחילופין לשכור שירותי חוקר. רוב המידע על חשבונות ללא תנועה מופיע באתר "הר הכסף"....
המשך תשובה