בעלת הבית שלי היתה אישה ערירית ומבוגרת, ללא משפחה כלל עד כמה שידוע לי. היא היתה גרה באותו בניין שבו השכרתי את דירתה ואף פעם לא ראיתי חברים או קרובים באים לבקר. השנה נפטרה, וגילתי שהרכוש שלה עבר לאפוטרופוס הכללי. רציתי לשאול, מה זה אומר מבחינת המשך המגורים שלי? האם אני יכולה לטעון לזכויות מסוימות בדירה בגלל שאני גרה בה יותר מ-15 שנה?
שלום רב , להערכתי אין לך זכויות בדירה אבל תוכלי להמשיך לגור בשכירות ולשלם לאפוטרוטפוס הכללי. אני מאד אשמח אם תתקשרי אתי כי יכול להיות שניתן לעשות עם זה משהו. תודה ויום טוב!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מצטער אבל השאלה כללית מדי ולא באמת ניתן לענות עליה. לכל מדינה הגבלות משלה על השבת רכוש . למשל , לא ניתן להשיב רכוש ממדינות ערב. ...
המשך תשובה