נאמן העביר ע"ש בנו נכס מקרקעין ללא תמורה ובניגוד לתקנון מוסכם. לצורך הרישום בטאבו שינה את התקנון וקבע תקנון חדש ללא הסכמות הנהנים. מאז הרישום בטאבו עברו 11 שנים,האם ניתן לתבוע את הנאמן בגין התנהלות זו.
לא ניתן לענות על שאלה כל כך כללית מבלי לעיין במסמכים ולברר את כל העובדות. מעבר לכך מציע להפנות לפורום מקרקעין. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה כללית מדי, רשלנות תלויה בהסכם לדעתי לא. התהליך כל הנושא של הוכחת ירושה מאחוריכם אז כנראה לא את כולו תצטרכו לעבור שוב. אוכל לנסות להמליץ מה אפשר לעשות רק אם אדע את כל העובדות....
המשך תשובה