שלום רב לאמי ז"ל היה ביטוח חיים ואני ואחותי רשומים כשאירים, השאלה היא מה אנחנו צריכים לעשות על מנת לקבל את הכספים? תוך כמה זמן זה אפשרי לקבל את הכסף? בינתיים חברת הביטוח לא עונה לפניותינו, יש מה לעשות?
אני לא יודע למה הכוונה ב "שאירים" זה מושג של קרנות פנסיה, בביטוח יש מוטבים.
מציע לכם לגשת לחברה עם תעודות זהות ותעודת פטירה של אמא ולבדוק, או לקבל ליעוץ מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
למיטב ידיעתי אין הגבלה. לגבי השכר. למיטב ידיעתי השיעור הנהוג תלוי בגורמים רבים המאפיינים את המקרה כמו הידע של המבקשים (ככל שיש מידע רב יותר יהיה פחות צורך בחקירות), האם המבקשים ידעו על הנכס או שמאתר פ...
המשך תשובה