שלום רב לאמי ז"ל היה ביטוח חיים ואני ואחותי רשומים כשאירים, השאלה היא מה אנחנו צריכים לעשות על מנת לקבל את הכספים? תוך כמה זמן זה אפשרי לקבל את הכסף? בינתיים חברת הביטוח לא עונה לפניותינו, יש מה לעשות?
אני לא יודע למה הכוונה ב "שאירים" זה מושג של קרנות פנסיה, בביטוח יש מוטבים.
מציע לכם לגשת לחברה עם תעודות זהות ותעודת פטירה של אמא ולבדוק, או לקבל ליעוץ מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יכולות להיות לכך סיבות רבות ומגוונות, יש לפנות אליהם ולבדוק את העניין. אולי מדובר באם אחר עם אותו שם? אולי התברר שהנכס לא היה שלו? ...
המשך תשובה