שלום רב ברשות משפחתי היו לפני השואה שתי דירות בגרמניה שאלתי היא האם ניתן לאתר מי מחזיק בדירות כעת , והאם מלבד ועידת התביעות יכול להיות גוף אחר שמחזיק בדירות? בתודה מראש יוסי
מחזיק הוא מי שיש לו חזקה פיזית, את זה קל לברר, ללכת ולדפוק בדלת. אם השאלה היא על בעלות, יש לבדוק בטאבו. יכולות להיות המון אפשרויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפשר בשמחה, אני מאד מנוסה בנושא הזה, אנא תאמו פגישת יעוץ, ללא תשלום, כדי שנוכל לעבור על החומר ולהתרשם...
המשך תשובה