שלום רב, האם ניתן להשיב כספים עבור נכס שהיה בבעלותנו בברית המועצות? עלינו לישראל בשנות ה-90. תודה
שלום רב, באמת שאיני יודע אולם למיטב ידיעתי בתקופה הקומוניסטית לא היה רכוש פרטי ולכן קשה לי להאמין שניתן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, מהשאלה לא ברור היכן נמצאים הכספים. אם אכן מדובר בקרן פנסיה, יש לבחון את תקנון הקרן, בדרך כלל ישלמו רק לבן זוג וילדים עד גיל 18. אם מדובר בקופת גמל, התשלום הוא למוטבים שנקבעו בקופה....
המשך תשובה