שלום וברכה. הסיפור של המשפחה שלי די טוב, מכיוון שהמשפחה של סבתא שלי הצליחה לברוח מאימת הנאצים עוד כשהיה אפשרי. אבל הבית של המשפחה שהיה בקרבת ברלין נלקח מהם. יש לנו את כל המסמכים המעידים על הבעלות אבל אף פעם לא פעלנו להשבת הבית או לקבלת פיצויים. האם עכשיו כבר מאוחר מדיי?
שלום ותודה על פנייתך.
כל המועדים הסתיימו עם זאת יש נתיב אשר יתכן ויעבוד (ממתין לתוצאה משפטית), אם תרצי תתקשרי ואתן לך פרטים על כך.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אם יש לכם כתובת מדוייקט , השלב הראשון יהיה לשכור מישהו מקומי שיברר מה התגלגל עם הנכס מאז בריחתה של הסבתא ועד היום. על פי תוצאות הביקדה, ניתן יהיה לדעת אם ובאיזה דרך ניתן לתבוע השבה. מוזמנים להגיע...
המשך תשובה