מה אפשר לעשות אם אחרי הליך ארוך מאוד של השבת רכוש גילינו המשפחה נכסים נוספים באותה המדינה, האם זו רשלנות של החברה שלא מצאה לנו את הנכסים העודפים? האם נצטרך לעבור את כל התהליך מההתחלה?
השאלה כללית מדי, רשלנות תלויה בהסכם לדעתי לא. התהליך כל הנושא של הוכחת ירושה מאחוריכם אז כנראה לא את כולו תצטרכו לעבור שוב. אוכל לנסות להמליץ מה אפשר לעשות רק אם אדע את כל העובדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הליך השחרור מנתבצע ע"י הוכחת זהות בין מי שאתם טוענים שהוא בעל הזכויות למי שרשום ככזה (בשעתו היו רושמים ללא מס` תעודת זהות), לאחר מכן הוכחת הזכות לירושה ופרוצדורות שונות הקשורות בשחרור. להערכתי כדאי לה...
המשך תשובה