רציתי לשאול האם ניתן לנהל את התהליך של השבת הנכס דרך האינטרנט בלבד? קשה לי להגיע פיזית למקום. תודה מראש.
השאלה כללית מדי, התשובה - אולי. י מקרים רבים בהם ניתן לבתע הכל מרחוק ואחרים שלא.
בכל מקרה יהיה צורך לחתום על ניירת בפני רשות (עו"ד או נוטריון לפחות), גם זה אפשר מהבית אבל יעלה יותר...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הבנתי נכון את דבריך, בן הדודה כבר קיבל בעלות לכן מדובר בסכסוך בינך ובן בן הדודה. הדרך היא תביעה בבית משפט למשפחה, לשם כך תצטרך ראיות מתאימות...
המשך תשובה