למשפחתי היה מפעל בליטא שהולאם, אך לא הצלחנו למרות מאמצינו להשיב את המפעל. הבנתי שייתכן שכבר חלה התיישנות על המקרה והרכוש האבוד לא יוחזר עוד. האם זה נכון? האם בכל זאת ניתן לקבל לידינו בחזרה את הרכוש?
לצערי אין לי נסיון בליטא ולא אוכל לסייע בעניין זה. מציע שתחפשו עו"ד מקומי שאולי יוכל לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בכל מדינה נחוץ הליך נפרד ומומלץ להעזר בעו"ד. ההשלכות יכולות להיות רק מבחינת מיסוי במדינת האזרחות האחרת, בישראל אין מס עזבון. ליותר פרטים נא לפנות טלפונית. בהצלחה! ...
המשך תשובה