שלום, בת זוגי נפטרה לאחרונה, רציתי לדעת כיצד אני אמור לקבל את החסכונות בקופות הגמל וכו' שהותיר מאחוריו? אני צריך לפנות לחברות הביטוח? תודה
ראשית משתתף בצערך. בקופות גמל/חברות ביטוח קיימים מוטבים ויש לבדוק מול ם מה הדרישות. בד"כ ידרש גם צו ירושה/קיום צוואה על מנת לוודא שאין בצוואה הוראה סותרת וכן כדי לגבות כספים מבנקים ובנוגע לכל נכס אחר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאור העובדה שהתיקים מאד ארוכים ומורכבים, המשרד שלי וגם משרדים אחרים שאני מכיר עובדים בתיקים אלה על בסיס הצלחה בלבד , כלומר אחו מסויים מהסכום שמתקבל (בד"כ בין 25-33% ) כך שהדילמה של הכדאיות היא אצל עוה...
המשך תשובה