המשפחה שסבתי הגיעה ממנה מפולין היתה אמידה מאוד ועתירת נכסים. אבל כל הרכוש הולאם על ידי הממשל הקומוניסטי בשנות ה-50. עשיתי מחקר וגיליתי שלושה נכסים שעוד רשומים על שם משפחתה של סבתי. האם יש סיכוי להחזיר אותם?
שלום ותודה על הפנייה. התשובה אינה חד משמעית כי בפולין קיימים חוקים/כללים שונים ולכן חשוב לדעת היכן הנכס , ואיזה סוג הוא. קיימים נכסים שניתן להשיב והיה לנו נסיון כזה אך לא כל נכס ולא בכל מקום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ברומניה במקרים מסוימים ניתן להחזיר רכוש. יש בידכם ראיות בכתב על הבעלות בנכס לפני המלחמה? בכל מקרה מומלץ לעבוד עם עו"ד מקומי. ...
המשך תשובה