שלום רב, ברצוני לדעת האם הסכם השילומים עם גרמניה כלל גם השבת קרקעות ונדל"ן בגרמניה שהיו של יהודים ו/או האם ניתן פיצוי תמורתם? תודה.
אכן ההסכמים השונים קבעו הסדרים בעניין השבת נדלן שנגזל בתקופת המשטר הנאצי אבל כל המועדים להגשת תביעות כאלה הסתיימו מזמן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הבנתי נכון את דבריך, בן הדודה כבר קיבל בעלות לכן מדובר בסכסוך בינך ובן בן הדודה. הדרך היא תביעה בבית משפט למשפחה, לשם כך תצטרך ראיות מתאימות...
המשך תשובה