קרוב שלי נמלט מגרמניה בשנת 1934 מאימת עליית הנאצים לשלטון וכל רכושו של אביו כולל עסק בברלין נותרו מאחור ולא ידוע מה עלה בגורלם. האם הוא זכאי לפיצוי כלשהו?
עקרונית ניתן היה לקבל פיצויים מגרמניה גם על עסקים שעבדו אולם כל המועדים להגשת תביעות מסוג זה לפו מזמן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יכולות להיות לכך סיבות רבות ומגוונות, יש לפנות אליהם ולבדוק את העניין. אולי מדובר באם אחר עם אותו שם? אולי התברר שהנכס לא היה שלו? ...
המשך תשובה