שלום, במסגרת של צוואתה של סבתי, נמצא נכס הרשום על שמה בעיר מרוחקת ברומניה. האם מתוקף הצוואה, יתאפשר לנו להגיע לנכס ולקחת עליו בעלות? כלומר, במצב בו אנו אלה שרשומים בצוואה כזכאים לרכושה. תודה
בדרך כלל תדרשו לבצע הליך של קיום/אישור הצוואה במקום הימצא הנכס. בהצלחהֱ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ותודה על הפניה . לצערי אין לי מידע קונקרטי בנושא זה. למיטב ידיעתי, בארצות ערב ככלל אין מנגנון לפיצוי/השבת רכוש ליהודים שברחו/גורשו. גם במדינת ישראל אין מנגנון של החזרת רכוש לערבים שברחו/גורש...
המשך תשובה