היי, לאחר שנים של מאמצים הצלחנו לאתר חלקת אדמה ברומניה שהיתה שייכת למשפחה שלנו ואבדה בתקופת מלחמת העולם השנייה והשואה. מה צריך לעשות על מנת לקבל את הקרקע חזר לחזקת המשפחה?
לצערי אין לי נסיון מוצלח ברומניה, מציע שתחפשו עו"ד מקומי שיתן חוו"ד בעניין האפשרויות העומדות בפניכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אתם יכולים לשאול אם לאור הסכום הנמוך מחד וריבוי היורשים מאידך , הם יסכימו לקבל תצהיר על הרכב המשפחה בצירוף מסמכים נלווים כתחליף. אין מנוס מכך שכל המסמכים יהיו מתורגמים בגרמנית או אנגלית , בכל זאת מדו...
המשך תשובה