סבי ז"ל רכש מגרש בצפון הארץ בשנות הארבעים. עד היום שגילינו במקרה מסמכים לא ידענו על המגרש. מחיפוש באתר האפוטרופוס הסתבר שהם העבירו את המגרש לרשותם בשנת 1985. האם לדעתך למרות הזמן שחלף ניתן לקבל בחזרה את המגרש?
מה הכוונה העבירו לרשותם? לקניין המדינה, או לניהול של האפטרופוס? בכל מקרה שווה את הפנייה אליהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בפולין המצב מורכב והפרטים שמסרת אינם מספיקים על מנת לתת תשובה . תלוי בטיב ההוכחות שיש לכם על בעלות , אופן ההלאמה וצווי ירושה מתאימים. אשמח לבחון את החומר ולנסות לתת הערכה טובה יותר...
המשך תשובה