שלום וברכה, שאלתי: האם כעת שנחתם הסכם שלום עם מרוקו יש מקום לתבוע נכסים שננטשו שם לפני כ 50 שנים ללא מכירה? תודה.
שלום רב ותודה על הפנייה
העניין עדיין כל כך טרי ולי אין כל ידע בעניין, הכי טוב לבדוק עם עו"ד במרוקו.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בדרך כלל אתה אמור לפעול לקבלת צו ירושה במקום מגוריו האחרון. הדרישות הפורמליות משתנות בין המדינות בארה"ב. נראה לי שכדאי שתהיה בקשר עם עורך הדין שהודיע לך ככל הנראה הוא גם יודע על הנכסים. אם תצטרך עזרה...
המשך תשובה