שלום רב. סבי הגיע מגבול אוקראינה, שם הולאמו מהמשפחה שלו בית המגורים שלהם ומפעל קטן שהיה בבעלות המשפחה. האם כיום ניתן לאר את הרכוש שנלקח ולהשיבו למשפחה?
שלום אני מאמין שניתן לאתר את הנכסים אבל איני מתמצא בהשבה באוקראינה , ולמיטב ידיעתי אין אפשרות להשבה שם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בדרך כלל תנאי לשחרור נכס הינו הצגת צו ירושה תקף מארכעה ישראלית מוסמכת. במסגרת זו יש לפרט את יורשי בעל הנכס , לרבות כאלה שאינם ידועים. אין חובה חוקית להעסיק גניאולוג אולם בדרך כלל בלעדיו לא תצליחו למפו...
המשך תשובה