שלום, מבקשת לברר . 1. לסבי וסבתי הייה בית בדורוחוי, רומניה. 2. לדודה של אמא שלי היה בית במרכז דורוחוי. היא נפטרה והורישה לאימי את הבית. איני בת 98, האם היא זכאית לפיצוי מהרומנים?
בכל מקרה הנסיבות של אבדן הרכוש שונות ולכן יש לבדוק את האפשרות עם עו"ד מקומי שיבחן באופן ספציפי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על מנת לזכות בירושה באופן פורמלי , יש לנקוט בהליך של קבלת צו קיום צוואה, במקום המצא הנכס, במקרה זה יוון. הייתי ממליץ לכם לשכור עו"ד מקומי שילווה אתכם בכל התהליך....
המשך תשובה