הי, חבר שלי עבר הליך של השבת רכוש לגבי 2 דירות שהיו רשומות על שם קרובי משפחה מבוגרים שלו. לאחרונה עשיתי גם אני בירורים ויש להורי אמי חשבון משותף בבנק בגרמניה. לא ידוע לי על נכסים אחרים. הוא אמר שיעזור לי בתהליך של השבת הרכוש אבל אשתי חושבת שזה תהליך אחר דירות או כספים. מה ההבדלים בין התהליכים?
כל הליך בכל מדינה יש לו את היחודיות שלו. בלי לדעת איזה תהליך עבר החבר אני לא יודע על הבדלים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הליך השחרור מנתבצע ע"י הוכחת זהות בין מי שאתם טוענים שהוא בעל הזכויות למי שרשום ככזה (בשעתו היו רושמים ללא מס` תעודת זהות), לאחר מכן הוכחת הזכות לירושה ופרוצדורות שונות הקשורות בשחרור. להערכתי כדאי לה...
המשך תשובה