לאחרונה לאחר בירור מעמיק שעשיתי גיליתי שקיימת קרן פנסיה על שם סבי בהולנד. הקרן קפואה וזה 30 שנה לא נעשתה בה שום פעולה. איך ניתן לפדות אותה ולהעביר את הכספים ליורשים (אני ושתי אחיותיי)?
מציע לפנות לקרן ולבקש מהם את המידע מה הם דורשים כדי לשחרר הכספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום כל מועדי התביעות להשבת רכוש מגרמניה כבר חלפו. ניתן לאתר מה היה הרכוש אבל לא ניתן לתבוע השבה /פיצויי. אם בכל זאת מעונינים לאתר נא ליצור קשר...
המשך תשובה