לאמא של סבתי הייתה דירה בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה, היא נספתה במלחמה וכעת אנו מעוניינים לנסות ולהשיב את הדירה שהייתה בבעלותה לבעלות המשפחה. מהם המסמכים הדרושים לצורך פתיחה בהליך של השבת רכוש? כמה זמן יכול לארוך ההליך והאם מדובר בהליך מורכב וסבוך מבחינת בירוקרטית?
השבת רכוש נדלן מגרמניה כבר לא אפשרית, במערב גרמניה נסתיים בשנות ה 60 ובמזרח בשנות ה 90.
התהליך היה ארוך סבוך ומייגע וראשית היה צורך להמציא מסמך המוכיח בעלות על הנכס.
מצטער
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בירור מסוג זה עולה כ3000 אירו. באותם זמנים לא היה מקובל להפריד דירות וכל הבניין היה בבעלות אחת. מציע שתבדקו היטב את החומר שברשותכם לפני פניה למומחה ...
המשך תשובה