היי, אני מעוניין להשיב נכס שהיה שייך לסבי וסבתי, אומנם אני איני היורש היחיד. אחי הוא יורש נוסף, אומנם הוא לא מודע לקיום הנכס, כלומר זה לא יחסר לו. האם אוכל לבצע את התהליך מבלי להזכיר את שמו של אחי ובכך לזכות בנכס בעצמי? או שהדבר מהווה עבירה על החוק?
בבקשה לצו ירושה יש לציין את כל קרובי המנוח כך שבשלב מסויים תאלץ לחשוף אותו. הבקשה מהווה תצהיר ואי אמירת האמת בתצהיר משמעה עדות שקר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב , להערכתי אין לך זכויות בדירה אבל תוכלי להמשיך לגור בשכירות ולשלם לאפוטרוטפוס הכללי. אני מאד אשמח אם תתקשרי אתי כי יכול להיות שניתן לעשות עם זה משהו. תודה ויום טוב! ...
המשך תשובה