סבא שלי ברח מסרביה בתקופת השואה וכל ניצלו חייו. אני לא יודע אם הבית שלו הולאם או לא. האם אפשר להגיש תביעה בסרביה או בישראל? ולקבל פיצויים תמורת הרכוש שנלקח?
לצערי אין לי התמחות / ידע בסרביה אולם ברור כי בלי מידע על רכוש ספציפי בכל מקרה לא ניתן להגיש תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב החברה להשבה פורקה ומהווה כעת חלק ממשרד האפוטרופוס הכללי. היורשים יכולים להמשיך בהליכים מול האפוטרופוס , צריך להודיע על הפטירה. ...
המשך תשובה