שלום לך. בסוף שנות ה-30 סבתא שלי ומשפחתה נמלטו מאימת השלטונות מבודפשט והשאירו במנוסה מספר נכסים, ואני ואחיי רוצים להגיש תביעה להשבת הרכוש. האם אפשרי? צריך לפנות לתביעה בישראל או הונגריה?
שלום רב , לצערי איני מבין בדין הונגרי ולא יודע להמליץ אבל בכל מקרה זה יהיה צריך להיות מוגש בהונגריה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ברומניה במקרים מסוימים ניתן להחזיר רכוש. יש בידכם ראיות בכתב על הבעלות בנכס לפני המלחמה? בכל מקרה מומלץ לעבוד עם עו"ד מקומי. ...
המשך תשובה