לאחרונה יצרו איתי קשר מהאפוטרופוס הכללי, אמרו שמנהלים שם עיזבון של קרוב משפחה נפטר בתחילת שנות ה-2000, אמרו שעליי לאתר את כל היורשים ולפנות אליהם לשחרור העזבון. איך עושים את זה בפועל? איזה עוד שלבים צפויים?
שלום רב ,את התשובות לשאלות ששאלת לא ניתן למסור במסגרת פורום מסוג זה ולכן מציע לך פגישת יעוץ ללא התחיבות או תשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ותודה על הפנייה, סליחה על האיחור התגובה כתוצאה מחופשת החג. אם הבנתי נכון, יש לך ראיה על חשבון בנק פעיל ובו כספים של אדם שאתה היורש שלו , האם יש צו ירושה? האם פנית לבנק? בישראל לא יחול מס, איני ...
המשך תשובה