בן דודה שלי עשה הליך של השבת רכוש לכמה חפצים יקרים מאוד שהיו ברשות אבי סבינו. אני רוצה לדעת איך אפשר לברר את הזכאות שלי לרכוש הזה ולקבל עליו גם בעלות?
אם הבנתי נכון את דבריך, בן הדודה כבר קיבל בעלות לכן מדובר בסכסוך בינך ובן בן הדודה. הדרך היא תביעה בבית משפט למשפחה, לשם כך תצטרך ראיות מתאימות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לערוך חקירה לאיתור חלקות נוספות אם ישנן, בין היתר אצל הגוקמים שסייעו לרכישה. לגבי הקבלה לא מסרתם מספיק מידע על מצב הנכסים היום ולכן אין אפשרות לענות....
המשך תשובה